همانطور که می دانید تمامی ثبت نام آزمون هایی از قبیل کنکور سراسری 98 ، آزمون کارشناسی ارشد ، آزمون دکتری و ... که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد ، داوطلب باید با استفاده از یک کارت بانک های عضو شتاب که دارای رمز اینترنتی باشد اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام نماید. در این مقاله تصمیم داریم در مورد شماره کارت اعتباری بپردازیم و تمامی سوالات متداول در این زمینه را در این مقاله ارائه دهیم. شما نیز می توانید در صورتیکه با سوالاتی از این قبیل مواجه هستید با استفاده از شماره های مندرج در سایت می توانید با مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید و ابهامات خود را با مشاوران در اختیار بگذارید.
جهت مشاوره تخصصی شماره سریال کارت اعتباری چیست کافیست
با تلفن ثابت با شماره 9099071611
و یا باموبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس بگیرید.
تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )
شماره سریال کارت اعتباری چیست
هر داوطلب در زمان ثبت نام آزمون خود می بایست یک شماره سریال کارت اعتبارینماید در واقع این کارت اعتباری به منظور پرداخت هزینه ثبت نام می باشد که تحت عنوان یک کرات اعتباری دسته بندی و مکانیزه می شود. هر کارت اعتباری یک شماره سریال کارت اعتباری یکتا برای هر داوطلب اختصاص داده خواهد شد که بر اساس این شماره سریال می توانید وضعیت خرید خود را پیگیری نمایید. موضوع مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که این شماره سریال کارت اعتباری تنها برای ثبت نام هایی که از طریق سامانه جامع سازمان سنجش کشور انجام می وشد معتبر است . توجه داشته باشید شماره پیگیری پرداخت با کد پیگیری صادره از سوی درگاه پرداخت اینترنتی یا شماره خرید اعلام شده از سوی بانک متفاوت است . در همین راستا بسیار دیده شده که داوطلبین با مشکلات متععدی مواجه شده اند که در این مقاله به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.
سوالات متداول در زمینه شماره سریال کارت اعتباری
سوالات متدوالی که بسیاری از داوطلبین در زمینه شماره سریال کارت اعتباری از مشاوران سامانه صدای مشاور میپرسیده اند به شرح ذیل می باشد :
از کارتهای اعتباری کدام بانک میتوانم جهت پرداخت وجه استفاده نمایم؟
شماره پیگیری پرداخت چیست؟
شماره پیگیری پرداخت را مشاهده ننمودم
کارت اعتباری خریداری شده را مشاهده نکردم
چگونه میتوانم کارت خود را مجددا مشاهده نمایم؟
صورتحساب بانکی را دریافت کردهام و از کسر وجه مطمئن هستم اما کارت اعتباری را دریافت نکردهام.
بانک من SMS کسر وجه را برای تلفن همراه من ارسال نموده است اما در سایت پیام عدم موفقیت در پرداخت تراکنش را مشاهده کردم.
در هنگام پرداخت وجه، ارتباط اینترنتی من قطع شد.
هنگامی که برای مشاهده کارت اقدام مینمایم، با پیغام « این مشخصات در سامانه موجود نیست » مواجه میشوم.
مشخصات کارت اعتباری دریافت شده از سامانه فروش کارت اعتباری اشتباه است و نمیتوانم با آن در سامانه ثبتنام، ثبت نام نمایم.
در صورتی که با سوالاتی این چنین مواجه شدید می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را با ایشان در میان بگذارید.